27.10.09 г.

on
баба Нетка:-Чатке, как си ма, какво правят децата?
баба Чатка:-Аа, не съм ги чула още днес. Сутринта само си проверих пощата , ама после имах работа. Трябваше да рефрешна кочината на прасето и да изхвърля рисайкъл бин-а.  Цял ден сърфирам по двора. Ама надвечер ще си пусна скайпа и ще си чатна с моите.
баба Нетка:-Аааа..добре ще направиш. Аз пък днеска цял ден стоя на компа. Трябваше да даунлоудна ябълките от градината на двора и да максимизирам жилетката на дядото,че му е отесняла. Ама намерих едно място в нета, дека дават голи юзъри. Червих се,червих се, ама три часа ги гледах!
баба Чатка:-Аууу,Нетке. Ми да ми пратиш линк у скайпа, че да ги видя и аз. От момиче гол юзър не съм виждала! Дядото вече за нищо не става. Съвсем му се е разхлопало флопито и рамта не му стига. А да не говорим, че хард дискът му вече изобщо не е хард.
баба Нетка:-Ееее, стига и ти! И ние вече за нищо не ставаме,Чаткеее. 

баба Чатка:-Ще ти копи пейстна една снимка,откакто бях на 25 години.Знаеш ли каква красавица бях?Без никакви бъгове!А тогава нямаше фотошоп!Сега вече и аз съм станала за рестартиране..Целият ми десктоп се е набръчкал!
баба Нетка.:-Аууу...Чатке, ние се заприказвахме, ама аз се сетих, че имам работа - трябва да компилирам един боб на дядото, че пак ще ми пусне намръщена емотикона. Ще услужиш ли с онази голямата лъжица, че моите всичките са зипирани версии?
баба Чатка:-Нетке,не помниш ли, че ти я сенднах миналата седмица? Я си виж хисторито..
баба Нетка:-Не помня такова нещо ,бе Чатке!
баба Чатка:-Как така не помниш? Ти ми се логна у нас миналата седмица и ми я рикуестна.
баба Нетка:-Няма такова нещо!
баба Чатка:-Така ли? Ти лъжкиня ли ме наричаш? Какво си позволяваш?Ъъъъ..да ти се скапе скайпа дано!!!
баба Нетка:-Аа,така ли! Магарето ти Tроянски кон да стане !
баба Чатка:Уиндоуса да ти се бъгне и всички да видят какво криеш в Май Докюментс!
баба Нетка:-Да качиш 30 кигабайта дано! Всичките на корема и бедрата дано!Да ти се срути кочината и да ти се форматира прасето!Котката да ти изяде мишката!
баба Чатка:-Да ти се скапе антивируса и да влязат червеи в ябълките!!!
баба Нетка:-Дядото ти да си ъпгрейдне хард диска и да си хване млада юзърка!!
баба Чатка:-Да ти се скапят драйвърите на мотиката и с ръце да копаеш земята!!
баба Нетка:-Лицето ти на пиксели да стане!
баба Чатка:Си ди ром да ти влезе в къщата и да ти окрадне всички вещи!
баба Нетка:-Ииии, пепел ти на ю ес би входа!!!
Повече няма да правя с теб ни аудио,ни видео чат!!! Даже не искам да ти чувам ник нейма,да знаеш!!
баба Чатка:-Мммм, дреме ми на дънната платка!Хакерка с хакерка!!!

0 коментара:

Публикуване на коментар

Благодарим за коментара! :)